4/15/2010

vnitřnosti sumýšů

...nenávidím a miluji.
Tyhle začátkové články blogů.
Člověk si založí účet, nemůže pořádně na nic jiného myslet....formy vlády? autotomie hadic? "would" jako vyjádření minulosti? HAH natěšený zasedne a neví.

Velkým překvapením pro mě je, že blogu (na blogspotu) můžete vpohodě měnit adresu. Tohleto býval "pajuska", pořádně nerozjetý kvůli pocitu méněcennosti.
A tak jsem tady, sebevědomá a odhodlaná šířit mé subjektivní názory! HAH Které stejně nikoho nezajímají...sebevědomá, říkala jsem?

Věřím v budoucí inspirativní blog plný hudby a filmů, comicsů, dobrot, fotek a vůbec všeho co já ráda.

A to hlavní - Věděli jste, že sumýši pro odlákání pozornosti klidně vyvrhnou své vnitřnosti ze schránky? Mají obrovskou regenerační schopnost, borci. Teď už jen - schránka se nově zhmotní kolem vnitřností, nebo ony dorostou? :-D
gymplačka. HAHAHA

2 komentáře:

martina řekl(a)...

Už! Gratuluju, já se už asi týden odhodlávám k prvnímu článku. Pořád nevím jestli blog nebo blogspot. Na blogspotu se mi špatně "pracuje", ale.. zní to líp než nějaký blog (čti s opovrživým tónem. Jsem zvědavá, co se z toho vyvrbí ;)
Mimochodem, vážně jde změnit adresa? Huhuhu, jdu se hrabat v nastavení..

Unknown řekl(a)...

hohoo! gratulu k založení nového blogu a napsání úvodního článku! :D:) budu se těšit na články :P